søndag 29. mars 2009

Gull!

Det vart gull på Nyborg! Me spelte ein dårlig kamp, men likevel vant me greitt 3-0, og kunne juble for gull. Eg fekk spele ein rotasjon bak, litt skuffa over det men det tenker ein ikkje på når me har vunne gull! Medaljeseremonien etterpå trur eg var noko av det kjekkaste eg har vore med på. Etterpå bar det rett heim til Siljanders på gullfest. Mykje drikke vart konsumert og det var meget god stemning! Heldigvis drakk eg sjølv beherska og fekk lov til å vere den som lo av den fullaste fyren (les: Kriss) denne gongen. Etter at mesteparten var gått heim (Kriss blei vel slept/kjørt heim, men det er ein detalj), bestemte me oss for å tilbringa ein drøy time i jacuzzien til Siljanders. Ein meget bra avslutning på ein meget bra fest.

I det heile tatt var dagen veldig inspirerande for framtida, og eit godt argument for å spele for Nyborg neste år. Ikkje berre det å vinne gull, men og at eg fekk signal om at eg vil bli satsa på neste år dersom eg bestemmer meg for å skifte. Det avhenger likevel av fleire ting, bl.a konkurransen i Nyborg, om Rossvoll finn ein erstattar for meg, og korleis opplegget blir i Rossvoll denne sesongen.
Det blir nok ein runde eller to i tenkeboksen fram mot neste sesong. Likevel må eg vel halde fokus mot neste helg, sidan me då har årets to siste kampar. Veit ikkje om eg skal vere med eingang, men må vel vere fokusert heilt til eg høyrer at eg ikkje skal det. Dersom eg ikkje skal det, så blir det nok ein aldri så liten pubkveld heime på bygda :)

No er klokka 03.32, og eg går og legg meg.

Ingen kommentarer: