fredag 27. mars 2009

Gull?

Til helga ventar eit viktig oppgjer mot BK Tromsø. Vinn me kampen, er me seriemeistrar. Eg har heldigvis klart å snike meg med i troppen på såpass mange kampar at eg får medalje dersom (les: når) dette skjer.
Ganske spent på om eg får speletid på søndag. Treningane tyder på at eg ikkje får vere med som libero. Det ser eg på som negativt for mine eigne sjansar. Har i det heile tatt lita tru på noko speletid. Føler overhodet ikkje at eg har tillit hos trenaren, eg merkar han er nervøs for å setje meg innpå. Og når han først gjer det, vert eg så nervøs fordi eg føler eg har den eine sjansen til å prestere. Det fører berre til at eg speler dårlig, og når eg speler dårlig ein kamp så er eg vel nødt til å vere best på trening i eit halvt år for at han skal gje meg sjansen igjen.
Deilig å lufte ut litt frustrasjon. Gleder meg vilt og voldelig til sesongen er ferdig.

Uansett handlar ikkje alt om volleyball for tida, (u?)heldigvis. Har jobba mykje med essay denne veka. Eller, strengt tatt begynte eg å skrive på onsdag. Brukte heile natt til fredag på å skrive førsteutkastet. Spent på tilbakemeldinga. Håper det er nokonlunde greit, så eg slepp å jobbe så masse meir med det. Ville vore fint å hatt litt meir tid til andre ting. Merkar at desse to heile dagane med fokusert skulejobbing har VERKELEG slite meg ut. Er ikkje vant med slike kolossale arbeidsmengder. Men jo meir eksamen nærmar seg, jo meir vert eg nok vant med det.

Likevel, det blir nok ein del restitusjons- Guitar Hero framover.

Ingen kommentarer: