fredag 26. september 2008

Trondheim

Hola!
Føreg prakke dritten min på dåke, så vil eg bruka eit sitat frå zee geniousness, Black Books:
"It is dreadful, but quite short"
Reporting to you live from Trondheim!
Å æ høre hjæmmæ i bairtelainn i bairtelainni bartelainn...
Currently ligg eg og skriv denne fantastiske bloggen som sikkert blir lest av drøyt to menneske i ei gjesteseng i Trondheim, eller Mordor som mange (meg) har valgt å døype byen. Eg skriv på brodern sin pc, som har eit relativt slitsomt amerikansk tastatur, og eg har eigentleg ikkje så mykje eg skal sei, berre eit litt pinleg forsøk på å skape blest rundt eigen person og for å få kommentarar på msn. "No har eg zett bloggen din puz, har isje sett på maken, den va sjikkeli morsom!".
Brann innebar atm (at the moment, for dei tullebukkane som ikkje kan 1337) tabelltoppen, og det inneber jo sjølvsagt happy days, men bekymringane tårnar seg opp på skulen. Isje. Eg slit med motivasjonen til nåke som helst anna enn å plage Jorid, vere på blink og å sextrakassere iben.
Eg utlyser derfor ut dusør til den som finn motivasjonen og fornuften min. Den som klarar dette skal få ein stor leiving på kjeften. (Ingen veit kva ein leiving er utan eg, derfor blir det ekstra spennande å overraske den som klarar det.) Uansett, lykke til. Det einaste tipset eg vil gi vekk i denne leitinga, er eit tips til Jorid. DET DU LEITAR ETTER FINN DU IIKKJE PÅ GOOGLE!
Vidare vil eg etterlyse eit relativt stort antal menneske som finst i kontaktlista mi på msn. dei provoserer meg med å skrive nick som er lengre enn skjermbreddasom til dømes:
|| (L) Anette Alexandra (L) - (K) (L) || (L)VoLlEyBaLl(L) | Chris e best i verden (L) Elsker han for alltid over alt på jor!!:)(L)(K)
SLUTT MED DET, ellers så må eg BEKLAGELIGVIS komme og skade dåke. OG eg kjem ikkje til å angre. gah.
Vidare kan eg nemne at Tone/engelsk æraren vår er ein skikkeleg snørrgauk i trynet. Eg har bytta ut ordet smerte og bytta det ut med "Tone" på grunnlag av at ho er så plagsom at ein makk hadde blitt lei etter 5 min.
Samtidig så må eg få nemne at Hild har skjerpa seg. Ho gjer timane så spanande at eg nesten opnar boka no. Det er sterkt etter mitt grunnlag.
Men Ottar er framleis litt teit. Og Siv er litt grei. Godtruande til tusen. Sporty at ho ikkje blei sur på meg for at eg pælma den litt harde pappballen i bakhovudet hennar. Det verste var at eg sikta. Iallfall ubevisst.
Having mentioned all this shit, så vil eg gjerne avslutte med eir sitat frå tidenes britiske humorserie, Black Books.
"You are giving me a lot of secondary smoke now"
"Oh, do not worry about it, you can buy me a drink sometime."
og eit til, sidan eg er litt i det anti-give-away-ishe hjørna:
"Do you know that in Tibet when they want something, they give something away"
"Do they? That must be why they are such a dominant global power".
Adios og på gjennblogg (teit men fuck all)

Ingen kommentarer: