fredag 26. september 2008

Oi, e da blog her og?

Jaijah!
Må vel nett skriva nåke ord i bloggen, sånn at da ikkje ser so tomt ut her.
Kan jo blogga litt om livet no fortio.
Bur jo på hyyybel eg no då, da e forsovidt da goa liv, men når eg no snart kjeme i Guiness rekordbok for høgaste oppvaskstabel, kan da vera litt slitsomt.
Snart må eg vel støvsuga støvsugaren og, so lenge so den har stått å støva ner, i likhet med resten av leilegheito.
Vaskekosten bjynne å bli støvete og, nåken spanjola eller polakka i nærleiken som ha lyst å vaska for meg? te gjengjeld ska dei få PENGA. MINST 20 zloty!
Koffor ska sånne som George Bush, Tony Blair og Jaques Giraff eller ka no han dare presidenten i Frankrike heite ha so mykje makt når du har sånne folk som meg!?
Eg har jo strengt tatt rett i alt! Og so e eg snill, men samtidig har eg lyst å utrydda sånne litt sinte muslimske fundamentalistar, sånn som alle andre utenom dei sjøl.
Hadde eg blitt verdensdiktator så hadde verden blitt ein bedre plass! Og viss Nadia Nygård, min KJÆRE forlovede, hadde blitt med meg, hadde me holdt styr på alle og herska med stødig hånd!
Me hadde utrydda køkulturen, gamle damer som på død og liv skal betale i smått, folk som likar musikk me ikkje likar, bokmål, dei som drep meg i counter strike, dei som har lyst å drepe meg i RL (Real Life), John Arne Riise m/vennar, dårlege fotballdommarar og ikkje minst folk med animasjonar i staden for bokstavar på MSN!! DIE! grrr!

Ingen kommentarer: