onsdag 16. desember 2009

Juletid

No er det jul. Eg plar ikkje få julestemninga før eg set i gong med å handle julepresangar. Det kan diskuterast kva eg legg i uttrykket julestemning når eg først får det når stresset byrjar. Uansett har eg altså begynt, eg er faktisk nesten ferdig, og det rekordtidleg. Det skulle kanskje berre mangle, sidan eg ikkje har gjort noko som helst anna enn å gå på trening dei siste drøye tre vekene. I dag gjorde eg for øvrig noko. I dag var eg nemlig på Ricks og såg Are Kalvø oppsummere 2009. Det var morosamt, Are Kalvø er definitivt på pallen når det gjeld komikarar. Satirisk humor med utstrakt bruk av ironi, sarkasme og overdriving er gøy. Ikkje like gøy som ordspel eller gjennomsnittleg like gøy som Lolcats, men likevel.

Men det var faktisk ikkje det einaste eg gjorde i dag. Eg kjøpte også julegåver. Ikkje berre gåver til vener og familie, eg har også kjøpt nokre gåver til meg sjølv. I mangel av eigen PC, har eg kompensert med å unne meg nokre godbitar som skal halde DVD- spelaren varm resten av desember. Eg handla inn sesong 1 av House og True Blood, dessutan ga eg Børge sesong 1 av The Wire. Halve poenget var ærlig talt å få sjå den sjøl under samvitsfullt påskudd av at det var ei gåve. Men ingen kan klage på innsatsen, eg brukte faktisk fleire minutt på å (få den) pakka inn (av ei gåveinnpakke-jente på Bystasjonen). Heldigvis opna Børge den på flekken slik at eg kan ta den med heim til jul! Og jammen ga han meg ikkje ein julepresang også. Han ga meg filmen Gamer. Den satt han og såg på når eg kom heim. Noko seier meg at den guten har eit laust forhold til presangar. Nok om det.

Eg kjøpte i tillegg inn Guitar Hero 5 til PS2'en min. Eg har no GH : 3, 4, 5 og Metallica. Det blir med andre ord nok å gjere på. Skal også prøve å få trent litt styrke, og då skal eg om ikkje anna vere betre enn denne karen:



I morgon skal eg reise heim. Eg skal vere i Ølve til over nyttår, og det kjenner eg at eg gler meg til. Det er like greit å gjere absolutt ingenting heime som å gjere det i byn. Sofaen heime er også marginalt betre å ligge på, så det er berre fryd og gammen med å reise heim. Og det er jo flott deh.

Ingen kommentarer: