mandag 7. desember 2009

Kreativ og morosam overskrift

Eg er litt usikker på kva eg skal skrive som overskrift, eg er ikkje så god på akkurat det. Det eg veit at eg skal skrive, er at helga blei så vellukka som den kunne ha blitt.

Grunnen til det er ganske enkel. Me slo Tromsø ganske så lett i går, samt at på laurdag så vant United, Chelsea tapte og Liverpool dreit seg ut nok ein gong. Det var altså ikkje så mykje som kunne gå godt eller gale i utgangspunktet, men det som kunne gå bra, gjekk bra.

Det var ein kjekk kamp mot Tromsø i går. Me rota ein god del i første settet, og serva litt enkelt, og tok vel ikkje ledelsen før rundt 21-20. Dei neste setta blei meir komfortable. Då spelte me solid og fokusert volleyball. Samtidig fekk me brukt alle spelarane som var med i troppen. Flott at dei som ikkje speler så masse får spele når me har muligheten til det.

Eg var faktisk den einaste på laget som spelte heile kampen, trass i at eg var småsjuk og knapt sov natta før. Formen til trass, eg gjorde ein god kamp. Ingen spesielt dårlege mottak, eit fåtal greie forsvarsredningar og perfekte gratisballar. Eg blei ikkje spesielt pressa i mottak, fekk generelt få servar på meg (trur eg, eg har sagt det før, men så viser det seg på statistikken at eg har fått mest av alle) men det er likevel viktig å gjere jobben sin.

Denne veka er det jobbing med den avsluttande oppgåva i ex.phil fram til onsdag, deretter har eg rett og slett ikkje peiling kva eg skal finne på fram til jul, bortsett frå å trene. Får prøve å bole meg litt. Men forslag til aktivitetar er velkomne.

Ingen kommentarer: