søndag 13. desember 2009

Sunday, Bloody Sunday

Jau, då var det søndag igjen. Eller, det er teknisk sett måndag, men for meg vil nok måndag likne søndagen når det kjem til innhald, så det spelar ingen rolle. Eg har jo ferie! Eg må seie at søndagar er rimelig kjedelige når eg ikkje har kamp. Ein skikkelig emo-dag.

Etter at eg leverte den siste ex-phil- oppgåva mi 13.59 (fristen var 14.00) på onsdag, er haustsemesteret 2009 offisielt over. Og hjelp, eg slit med å finne på underhaldande ting å gjere på med så mykje tid. Eg kjedar meg såpass om dagane at eg vurderer å kjøpe inn masse pennar slik at eg kan spele "Pen behind the ear" Genialt. Men eg er ikkje heilt der enda.

Av det som har vore nemneverdig i det siste, kjem ein vel ikkje utanom kampen vår mot Førde på laurdag. Me tapte første sett etter bra spel frå Førde, men i dei tre neste viste me kvifor me kjem til å vinne serien. Med god tenning og magisk coaching frå assistenttrenar Janne snudde me kampen totalt og vant greit 3-1. Veldig solid kamp, nok ein gong. Det lovar godt før cupfinalen. Det var også brukbart med liv på tribunen i kampen, med rundt 100 tilskodarar. Forhåpentligvis blir det antalet minst tidobla når cupfinalen går av stabelen i Randaberg!

Kvelden etter kampen blei tilbrakt i Salhus med god drikke og godt lag (i dobbel forstand, eg var på fest med laget mitt, som jo er et godt lag). Me var hos Cato, og dei fleste på laget samt enkelte andre stilige individ var tilstades. Det var ein perfekt kveld, greit å sleppe stresset med å gå på byn. Og jammen kjørte ikkje stipendgutten Kåre meg heimatt også. Flott deh.

No har eg stort sett sete i sofaen min heile søndagen. Eg har ikkje hatt data store deler av dagen, og eg merkar at litt av meg døyr utan nett tilgjengelig. Heldigvis har eg kost meg med snooker på Eurosport, ein finale i UK Championships. Igrunnen ein ganske kjedelig tv-idrett, men med så mykje Internett-laus tid, funka det veldig bra. Har stort sett fått med meg heile sendinga til Eurosport, som varte frå 1900 til 0115. Og nei, eg har ikkje eit liv.

No må eg skynde meg å skrive ferdig, for eg har 9 Dexter-episodar eg må sjå før sesongfinalen for sesong 4 blir tilgjengelig for nedlasting.

Ingen kommentarer: