torsdag 29. oktober 2009

StatCounter

Jøss. Eg putta på måndag inn ein søt liten kode som ga meg ein teljar over besøkande på sida. Eg vurderte først å la den telje for kvar gong sida blei lasta, slik at talet faktisk kunne bli høgt og eg kunne tru at folk faktisk var inne og leste. Men eg valgte å la den telje unike besøkande, sånn at det faktisk seier noko om kor mange som har vore innpå. Og jammen har det vore 26 besøkande innom sidan måndag! Vert nesten skremt av det høge antalet. Neste steg må vel bli videoblogg og innlegg kvar dag, innlegg som handlar om viktige ting som for eksempel kva eg hadde på brødskjeva mi til lunsj eller kvar eg føretrekk å sitje i stova når eg spelar Xbox360.

Nei, det får bli med eit innlegg i veka. Sjølv om eg no legg inn mitt andre innlegg denne veka.

Besøksteljaren kan forresten hentast på http://my3.statcounter.com/
Følg eit par enkle steg og lim inn html- koden. Love it.

No ventar Stockholm, Marienlyst og Sollentuna skal slåast i Nordic League :)

Ingen kommentarer: