søndag 4. oktober 2009

Kamphelg

I helga var Nyborg på tur igjen. Me spelte mot Kristiansund og Oslo Volley.
Me vant 3-0 mot Kristiansund og 3-1 mot Oslo Volley. Me spelte ikkje spesielt bra nokon av kampane, men spesielt mot Oslo Volley var me litt ukonsentrerte, og sleit også ein del med uvante lysforhold i Bjørnholthallen. Det var vanskeleg å sjå ballen skikkelig når me stod i mottak på den eine sida, noko som kan ha bidratt til at me tapte eit sett på den sida.
Men det viktigaste var å ta full pott i begge kampane, og det gjorde me. Minnar litt om forrige sesong, med at me gjer akkurat det som er nødvendig for å vinne, ikkje meir.

Personlig har det gått ok. Litt varierande i mottak, men det er eg ikkje aleine om, heldigvis.

Eg håpar at det blir litt lettare på skulen framover. I morgon (måndag) ventar innlevering av semesteroppgåve i informasjonsvitenskap og breiddetest i ex.phil. Regnar med begge deler skal gå rimelig greit. Eg må skrive utkast til ex-phil-oppgåva mi på heile tysdag, men regnar med det også går rimelig greit. Ex.phil er liksom ikkje spesielt mykje stress.

No skal eg sitte i sofaen min og vere trøtt og lei resten av kvelden.

Ingen kommentarer: