mandag 12. oktober 2009

Jamenne..

Sidan sist eg skreiv, har eg i grunnen ikkje gjort mykje.

Førre veke gjekk stort sett med til å slappe av, sjå Entourage og Dexter, samt fullføre utkastet til ex.phil- oppgåva mi. Resten av tida gleda eg meg til helga.

I helga reiste eg nemlig heim for første gong på ein måned eller så. Det var kjekt. Fekk brukt litt tid hos familyen, spesielt var det kjekt å sjå Ronja, niesen min, igjen. Ho er fortsatt ekstremt søt, men det er tydelig at eg har vore vekke ei stund, for ho er ikkje så glad i meg no som ho var før. Trengs tydeleg litt arbeid der for at eg skal bli favoritten.

På laurdagskvelden var eg på besøk hos Nadia der ho lærte meg å lika Twilight (!) I tillegg såg me nokre episodar av for alltid uslåelige The O.C. Fantastisk serie. Etter besøket raste eg avgårde til byn. Me skulle ha morgontrening kl 10, shish..

Grunnen til morgontreninga var sjølvsagt kampen mot Randaberg seinare på dagen. Det er ikkje så mykje å sei om kampen. Me begynte bra i første sett, før me slapp oss nedpå og Randaberg begynte å spele veldig godt. Martin Spinnangr forsterka Randaberg veldig og me sleit med å stoppe han. Etter eit par gode blokker vant Randaberg første sett 27-29. Andre sett kjempa me inn 25-23. Etter dette bestemte me oss for å trø skikkelig til, og det gjorde me! Me tok dei to neste setta med 25-18 og 25-13.

Personleg var eg godt nøgd med kampen. Fekk henta opp et par forsvarsballar tidlig, det er alltid godt for ein libero. Det gjer at ein føler at ein er med i kampen. Fekk mange servar på meg i begynnelsen, men det blei mindre og mindre å gjere på etterkvart. Følte iallfall at eg tok imot ganske så grei. Blei to ezze mot meg, men det er sånn som skjer. Det viktigaste er at eg lar meg ikkje så lett psyke ut av egne feil lenger. Det har eg slitt med før.

No ser eg fram mot neste helg, der det blir tur til Tromsø for å spele og (forhåpentligvis!) tett drikking på kvelden :) Samtidig skal eg fundere vidare på det store spørsmålet.

Ingen kommentarer: