mandag 19. oktober 2009

Meir å gjere

I det siste har det vore veldig rolig på skulen. Har stort sett vore heime og brukt tida på andre, meiningslause ting. Denne veka er brytaren skrudd på att. Har innlevering i ex.phil, samt at eg og Henrik som eg er på gruppe med må skrive ein god del om etter å ha fått tilbakemelding på oppgåva i informasjonsvitenskap.

I utgangspunktet har me også praksisveke for Brostein, men heldigvis slapp eg unna det verste arbeidet denne gong. Eg skal forhåpentligvis, istadenfor å gå ut på gata og lage lyd- eller lyd og bildereportasjar og slikt, berre sitte inne med rævva i ein stol og legge grafikk på dei reportasjane dei andre på praksisgruppa lager. Det likar eg. Sånn vil eg ha det når eg blir stor. Uansett blir det ei travel veke!

I helga var me i Tromsø og spelte mot.. ja, Tromsø. Me vann greit 3-0. Spelte ikkje opp mot vårt beste, men det haldt mot et Tromsølag som har forbedra seg sidan sist me spelte mot dei, men som framleis ikkje kan utfordre oss veldig. Eg følte mitt eige spel gjekk OK, nok ein gong. Spent på mottaksstatistikk. Føler eg har starta veldig bra denne sesongen og håper det held fram!

På kvelden etter kampen som gjekk på laurdag, blei det ein etterlengta tur ut på livet. Det blei med konsumering av ein liten seksar for meg. Når me skulle på byn så gjekk dei andre på 20- årsplass, og eg følte at å låne legitimasjonen til ein to meter høg kviterussar som heiter Andrej Khanevski og som er fødd i 1985 vart litt mykje å håpe på. Dessutan var eg kjempetrøtt etter 10-12 timar søvn dei siste 3 døgna før. DESSUTAN sug det å reise bakfull. Å reise heim med Widerøe sugde forresten uansett. Drittselskap. Gje meg heller Norwegian og Bjørn KJos. Muhmuhmuhmuhmuhmuh.

1 kommentar:

Tore sa...

Du kunne jo lånt legget til Seth Cohen...er ikke han over 20 nå?