mandag 26. oktober 2009

?

Den førre veka gjekk greit. Eg fekk ikkje heilt den avslappande veka på praksisen som eg ville ha, men det var moro likevel. Gruppa lagde video- og lydreportasjar. Eg og to andre laga ein vignett og super til reportasjane. Ein super vil seie grafikken som kjem opp når ein person vert intervjua, med namn og relevant tittel.

Så dersom Arne Schei hadde blitt intervjua på TV, ville det stått under:

"Arne Schei
Gamling"

Det er spennande ting me gjer på Nye Medier, altså. Resultat kan for øvrig sjåast i all si prakt på www.brostein.uib.no

Helga vart ikkje så bra. United og Brann tapte, og andre ting gjekk ikkje heilt som eg hadde håpa. Men me vann i det minste cupkampen mot Hardanger Volley, og er klar for kvartfinale heime mot BK Tromsø om to veker.

Denne veka blir, avhengig av humør og grad av latskap, prega av enten at eg gjer absolutt ingenting eller at eg les til eksamen. Eg håpar på det siste, men har mest tru på det første. På fredag reiser Nyborg til Stockholm der me skal gje alt i kampen om sluttspelplass i Nordic League. Me møter to gode lag, Sollentuna frå Sverige og Marienlyst frå Danmark. Me trur me kan slå begge, så får me sjå kor stort saknet av Øivind Hordvik blir. Uansett blir det kjekt å reise!

Eg vil avslutte med eit fantastisk dikt eg fann skreven ned på ein lesesal på U.Pihl.

"Jenta ut i vatnet skritta,
vatnet rakk henne til kne
Diktet rimar ikkje no,
men berre vent til det blir flo!"

Ingen kommentarer: