søndag 17. januar 2010

Meir innhaldsrike dagar?

Heilt sidan eg leverte den siste oppgåva i ex.phil 9.desember har eg hatt ferie. Den første skuledagen var 12.januar og varte i to timar. I mellomtida har eg slaura, trent litt og generelt ikkje gjort noko fornuftig. Det er kanskje etterkvart på tide at dagane mine blir litt meir meiningsfylte. Etter å ha tatt ein kikk på faga for dette semesteret, trur eg ikkje det skal bli eit problem å ha nok å gjere på. Eg skal ha tre fag, INFOMEVI171, INFO132 og INFO114. Det ser spennande ut, men det blir nok også mykje arbeid. Men det er vel fint. Eg har fri på onsdagar, og den har eg avtalt å bruke til først ein times styrketrening saman med sambuaren min Flotve junior, og deretter skal den brukast til lesing. Så gjenstår det å sjå om eg kan halde det målet.

Sjølv om det er ei veke sidan no, så har eg ikkje gløymt cupfinalehelga heilt. Eg sendte i går mail til TV2 om å få/kjøpe opptaket dei gjorde av kampen. Målet er å få tak i opptaket og deretter lage ein litt fancy redigert film av det og kanskje også Ivar sitt opptak. Fleirkameraproduksjon hadde vore stilig. Uansett har eg også planlagt å etterkvart skrive referat med meir fokus på det som skjedde ellers i helga, utanom kampen. Eg satsar iallfall på å ha begge deler ute innan januar. Ellers gløymer eg garantert alt som skjedde. Dette skal iallfall vere eit fint sideprosjekt for meg.

No reiser eg straks til Stemmemyren for å sjå BSI spele mot Koll. Eg håpar Andrea Aase Hole er komen til hektene igjen etter den dramatiske skaden ho pådro seg i går. Etter kampen skal eg heim og slappe av før eg skal gjennom den mest "stressande" veka i livet mitt på ei god stund. Huff og huff, korleis skal dette gå?

Ingen kommentarer: