onsdag 18. november 2009

Trist kvardag

Etter ein lang periode med ganske så greit ver, har regnet vendt tilbake til heimbyen Bergen. Det er venta regn heile veka og muligens også stort sett heile neste veke. Om mogleg, så gjer dette kvardagen min enda tristare. Eksamenlesing heile dagane, regn og Death Cab for Cutie på mp3'en. Det blir ikkje tristare enn det. For å lette på tristheten skriv eg her.

Ivar lyste opp den ellers grå dagen min med å sende statistikk frå Randaberg- kampen. Mottaksstatistikken viste 2.63/3. Det er nok ein gong meget gode tal. Når eg tenker over det, er det berre enda tristare at det er statistikk over kor gode mottak eg har i ein volleyballkamp som må til for å gjere kvardagen min mindre trist.
Eg er kul på den måten!

Jaja. Tilbake til eksamen. Eksamenane mine går av stabelen onsdag 25.november i INFO100, grunnkurs i informasjonsvitskap, og fredag 27.november i MEVI106, introduksjon til film, tv og nye medier.

Eg prioriterer å lese på INFO100, fordi eg føler eg kan ganske mykje av det som står i pensumbøkene i MEVI106 etter tre år på vidaregåande med det samme stoffet, samt fleire veker med internpraksis i Brostein. Ein kan skrive mykje av sine eigne erfaringar på MEVI106- eksamen, har eg blitt fortalt. Sjølv om mine MEVI106- relaterte erfaringar er grovt sett rimelig mangelfulle, er mine erfaringar med å lese pensumlitteratur i INFO100 mykje, mykje meir mangelfull.

Men kva gjer vel det, når pensum er så gøy som det er? Eg reknar med "alle" som les dette innlegget får vatn i munnen av å tenke på å lese bøker som omhandlar gøyale ting som Human-Computer Interaction, OSI- modellen, von Neumann- arkitektur og genetiske algoritmar.

Jaja. Eg har god tru på greie eksamenskarakterar. Definisjonen av kva greie eksamenskarakterar er, er noko heilt anna.

Ingen kommentarer: