søndag 8. november 2009

It's time to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum...

seier Duke Nukem. Artig, artig.

Veka som gjekk var i grunn relativt lite innholdsrik. Skulemessig har eg vore litt flink og litt slappfisk om ein annan. Eksamenslesing er tungt! Men føler eg er komt greit i gang, og gler meg til å vere ferdig med eksamen, så å motivere seg er ikkje så vanskeleg som i fjor.

Neste veke ventar for øvrig muntleg presentasjon av semesteroppgåve i grunnkurset i informasjonsvitskap, INFO100. Det blir leikande lett. Håpar eg. I tillegg er det tid for internpraksis igjen, denne gong skal gruppa lage webside om noko Bergen-relatert. Eg treng tips til kva eg skal lage side om. Eg gler meg for øvrig til å stjele html-kode i fire dagar. Trur kanskje webdesign er noko eg kan ha lyst til å fordjupe meg i når den tid kjem.

På laurdag spelte me kvartfinale i cupen mot Tromsø. Me vann 3-0. Det var litt seigt til å begynne med, i ein periode då Tromsø gjorde det godt. Men etter kvart tok me kontroll og viste den innsatsviljen og positiviteten me har snakka om å vise. Kjekt å vinne, og eg gler meg enormt til semifinale. I fjor rauk Nyborg ut i semifinalen, det skal ikkje gjenta seg. Eg er innstilt på å ta cupgull i min første sesong i eliteserien. Personleg gjekk kampen i grunnen bra! Eg hadde ein mottakspresisjon på 2.64 / 3 (noko som betyr at Kåre har gjennomsnittlig per mottak hatt 2.64 realistiske oppleggsmuligheter) Det er veldig bra, sjølv om eg fekk ta imot betydeleg færre servar enn dei andre på laget. Perfeksjonsprosenten på rundt 60% kan framleis forbedrast. Likevel, ein god kamp.

På kvelden blei det litt drikking med påfølgjande bytur. Eg plar vanlegvis ikkje å ha det noko særlig gøy på byn, men denne gongen var det absolutt gokjennbart! Søndagen blei brukt til restituering (på fleire måtar) og avslapping. Det var awesome.

Det håpar eg at neste veke blir også.

Ingen kommentarer: