søndag 29. november 2009

Cupfinale

Hurra. Me tok oss av Førde i går, sjølv om me ikkje spelte opp mot vårt aller beste. Det vart ein rar kamp, der laga var overlegne i annakvart sett. Femtesettet hadde me full kontroll på etter strålande side-out og bedre enn gjennomsnittleg poengspel. Ufattelig deilig å sjå Kvams banke inn matchballen. Finalemotstandar blir Randaberg, noko eg syns er flott og velfortent.

Personleg følte eg kampen var heilt grei, men ikkje meir. Hadde okei hoppservmottak, mens flakkmottaket kunne vore bedre, sjølv om det på ingen måte var veldig dårlig (trur eg). Fekk og plukka nokon ballar i forsvar, men føler det var fleire ballar eg burde ha plukka. Så det var så som så. Vanskeleg for meg å skrive om kor god eg var, då 100 perfekte mottak og 1 halvdårlig kunne fått meg til å vere misnøgd med ein kamp. Perfeksjonist? Ja.

Så no vert det spennande å sjå trekningen måndag morgon som avgjer kor finalen går. Draumen må vere både Nyborg og dei kjekke jentene i BSI i kvar sin finale i Bergen. Dei vann sin kvartfinale-omkamp 3-1 mot Oslo Volley, gratulerer! Dei fleste reknar med at BSI skal ha god kontroll på Blindheim i semifinalen, så dobbelt bergensk finale, kanskje også i Bergen, er absolutt realistisk. Litt synd at Koll slo UiS i dag, ellers kunne det kanskje alternativt ha blitt eit flott dobbeltarrangement i Stavanger?

I dag har eg vondt i hovudet. Ikkje fordi eg var ute i går. Eg var for trøytt og sliten i kropp og sjel til å ta meg heilt ut på byn. Så i dag, søndag, har blitt ein slapp dag, med mykje Fifa10 og avslapping og lite lesing til breddetesten i ex.phil. Det får bli i morgon. Fekk 10/10 på generalprøven førre veke, så trur det skal gå.

Giddsj skrive meir no. Livet mitt har i grunn ikkje meir å by på.

Ingen kommentarer: