søndag 15. november 2009

Kort update

Eg er smålei det meste akkurat i skrivande stund, så det blir kortversjonen av det ukentlige innlegget som "alle" ventar i spenning på. NAT.

Me spelte kamp på laurdag mot Randaberg i Randaberg. Me vant greit 3-0. Spelet mitt var ok, sjølv om eg ikkje fekk mange servar på meg. Det er kjekt at me virkar å vere solide når cupsemifinalen er berre 2 veker unna. Gler meg til den kampen.

Eg gler meg derimot ikkje til skulen denne veka. Det blir mykje lesing til eksamen og mykje gay skriving av ex-phil-utkast. Gler meg VELDIG til å vere ferdig med det møkkafaget.

No skal eg slå av Spotify og gå og legge meg, ellers tenker eg meg nok i hel. Alternativt så dør eg snart av epilepsianfall etter overdreven Fifa10- speling.

Må forøvrig sei at begge deler er artige måtar å dø på.

1 kommentar:

janne sa...

Hola! Eg vil ha mer updates!! Kommer til Bergen snart :)