lørdag 15. november 2008

Frihelg

I helga har eg frihelg. Gårsdagen tilbrakte eg for det meste hos Edita, som diska opp med pastasalat, noko som smakte fortreffeleg. Takk! Deretter bar det på trening, før eg for opp til Nadia på vors før byn venta. Det var ikkje den beste byturen eg har vore med på, men ølet eg drakk smakte faktisk like bra som pastasalaten til Edita. Etter relativt mykje søvn, sto eg opp og for seinare til Stemmemyren for å sjå på Janne og dei spele mot BSI. Ein kjekk kamp. Så såg eg siste halvtimen av United-Stoke, før eg no har komt meg opp her og prøver å motivere meg til å lage noko mat. Ikkje umulig at eg blir sittande i sofaen ei god stund til. Og oppvasken blir iallfall ikkje tatt. Og ja, det er stort sett samme oppvask som sist eg nevnte den det gjeld.
Bleh.

Ingen kommentarer: