mandag 9. februar 2009

Sukk

Nok ein gang er det måndag. Eg har ikkje vore heile dagen på skulen slik eg planla. Men innerst inne planla eg vel eigentleg ikkje å gå på skulen. Hadde eg planlagt å gå på skulen, hadde eg lagt meg ei stund før 0430. Men det hadde mest med at eg sov av meg fyllesjuka til klokka var halv 3 i går, og sovna i vel ein time på senga i går kveld. Derfor vart det litt vrient å sove.

Uansett. Ny veke. I morgon skal eg lese Frankenstein på skulen, det har eg lovt meg sjølv. Blir skuffa om eg ikkje klarer det. Om ikkje heile boka, så iallfall nokre kapittel. Resten av veka blir nok som vanleg; trening, forsøk på å gå på skulen og ein heil del Guitar Hero. Har stabilisert meg på Hard no. Godt nøgd med det. Gler meg likevel til neste helg. Har planar om å vere i byn. Treningsfri fredag og viktig kamp mot Austevoll dagen etter, med påfølgjande spelefri på søndag, høyres slett ikkje verst ut. Det betyr at eg har anledning til å feste og slikt, men etter helgas Jägersmell er det mulig eg tar det med ro. Får sjå. Det er likevel eit stykke fram i tid.

No skal eg konsentrere meg om eg skal koke potetene eg skal ha til middag med eller utan skal. Wish me luck.

Ingen kommentarer: