tirsdag 3. februar 2009

Evig spørsmål

Eg har tenkt mykje i det siste på svært viktige spørsmål. Eg finn svaret på ganske masse, men det er noko eg rett og slett ikkje klarer. Skal eg skrelle potetene før eg kokar dei, ellers skal eg vente med å skrelle dei til etterpå? Å skrelle dei før tar lenger tid, og gjer meir skall, men då slepp eg gjere det etterpå når resten av maten ser klar og deilig ut, samt at eg er heilt utrulig latterlig dårlig på å skrelle poteter med bestikk. Eg må skrelle dei med nevane, og då brenner eg meg!

Eit heilt umulig dilemma. Hjelp!

1 kommentar:

Jorid sa...

Å koke med = få meir ut av næringstoffa i skalet, men du må vaske dei om dei er skitne
Å koke utan = enklare å skrelle før enn etterpå (men då trur eg du må ha litt salt i vatnet)

Eg er ikkje særskild glad i kokte poteter uansett...