onsdag 31. desember 2008

Fyllafest

Nyttårsaftan viste seg å vere ein stor suksess. I skrivande stund ligg Linn-Christin like ved datamaskina, døddrukken som vanleg, noko eg håpar me alle kan le av i morgon. Lol. Sjølv har eg det utruleg bra, har drukke altfor mykje, men klarar likevel å utføre prikkfri nynorsk grammatikk. Renè vil at eg skal skrive om han, derfor skriv eg at han er altfor full og at han burde gå og spele ein clan war med n00bcrewet sitt. Og så spelar han Source. Lol. Uansett, kvelden har vore bra. Mykje drikke og mange unge altfor fulle jenter å le av. Eg har knapt nok tenkt på at me er i 2009, men det gjer ingenting. Vil gjerne avslutte med å le av Magnus Hanevik sine manglande evner til å synge Viva La Vida av Coldplay. No skal eg finne Knights Of Cydonia på Youtube og spele den, sjølv om ingen andre likar den. God natt.

Ingen kommentarer: