tirsdag 21. oktober 2008

Helg i Øystese

I helga var eg for det meste i Øystese. Eg reiste inn der på laurdags ettermiddag for å spele for Rossvoll mot ToppVolley. Den kampen vann me greit 3-0 utan å ta ut vårt beste. Etter kampen reiste eg heim til Børge og fekk ein dusj og god mat (sjølv om Børge meinte det var råtamat). Etterpå herja me i volleyballspelet hans, der me som Brasil tapte ein jamn kamp med stormakta Luxembourg. Etter det fekk endelig Børge sjå The Illusionist som han har mast om dei siste vekene. Trass i dei enorme forventningane var ikkje filmen skuffande. Deretter la me oss.
Dagen etter venta ein fint lite innhaldsrik dag i hallen i Øystese, som sekretariat-dude. Kjedelig. Etter det reiste eg til byn og sprang på Stadion for å sjå Brann-Stabæk. Det vart ein frustrerande kamp med ein retardert dommar og ein pinglete liten brasilianar som hovudingrediensar. Eg har nok ikkje vore så hissig på kamp på nokre år. Me tapte iallfall 1-2, noko som ikkje var fortent mot 14 mann.
I dag er det tysdag og det har vore nokre tunge dagar med kjedelig skule og lite søvn (som vanleg). Men no er det MacGyver og då ordnar alt seg.

Ingen kommentarer: