torsdag 10. september 2009

Overgang

Eg har bestemt meg for å melde full overgang til Nyborg i år. Eg vil fokusere 100% på det som gjer størst sportslig utfordring. Synd, men sånn er det.

Til helga reiser me til Stavanger for å spele Vestcup. Helga etter det ventar Danmarkstur. Det vert spennande. Helga etter det igjen brakar det laus med heimekamp mot Førde. Eg har fått tydelige signal på at eg er klart førstevalg på liberoplass. Eg trur dette kan gjere det lettare for meg å prestere. Tillit er det ein treng i eliteserien. Eg har også etter litt forhandligar med herr Kleveland fått tildelt draktnummer 1.

På skulen er det mykje å gjere. Teknisk innføring i HTML, redigering og video/lyd dei siste tre vekene, blir avløyst av at oppgåver i informasjonsvitskap og ex.phil (damn it!) må leverast utkast til. Det er hektisk, men det er godt å gå på eit studie som krev såpass mykje av meg. Treng ikkje eit år til med WoW og Guitar Hero. Har forresten meir eller mindre slutta med begge deler, hurra!

Eg har det ganske fint.

Ingen kommentarer: